Wednesday, August 23, 2006

banke nøgler og sikkerhed !

denne artikkel falder lidt uden for sidens normale indhold . . . men jeg finder det så vigtigt at jeg stadig mener at det har sin plads !

så har lille danmark endelig fået øjnene op for existensen af banke nøgler (de kriminelle elementer og hobby dirker har kendt til dem længe) jeg så en udsendelse på DR1 23/8-06 "kontant : din lås virker ikke" detter er et emne som alle bør sætte sig ind i da det kan være meget svært at få udbetalt forsikring da der ikke er nogle tegn på indbrud i låsen.

læs mere her: http://www.dr.dk/dr1/kontant

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey

Interessant blog :) - hvor mange medlemmer er der af "Dansk Hobby Dirke Laug"? Og er der "hobby-aftener" hvor folk mødes (for at dyste, - og i mit tilfælde for at lære noget)? Jeg er nemlig helt ny, vil gerne forsøge mig med 'dirkning', men har lidt svært ved at forstå det ved at læse det. - det ville være fedt hvis der var aftener man kunne komme og få lidt undervisning!

Har du en email du kan kontaktes på?

m.v.h Martin

August 27, 2006 3:02 AM  
Blogger k.klamp said...

DHDL er stadig meget i opstart perioden ! det vil sige af der på nuværende tidspukt ikke er eller optages medlemmer i DHDL! siden er lavet som et forsøg for at se om der er grundlag for en forening !og er der det vil den blive started hurtigst muligt !
på nuværende tidspunkt er vi 2 faste og 2-3 intreseret der mødes og udvækslert erfaringer!
ps. vi kommer alle fra næstved og omegen ! og du er velkommen til at kontakte mig !
p_jeannie@jubii.dk

August 31, 2006 4:59 AM  

Post a Comment

<< Home